Kert - Kerti tó Webáruház

Tel.: 06-36-426-093
Mobil: +36-30-949-5469
Email:
18 éve Önökért
Kategóriák

Kosár tartalma





Vásárlási információk

Egy szinttel feljebb
I. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
Vissza a lap tetejére...
  1. Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, az itt leírtakat elfogadja, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
  2. A jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.
  3. Az ÁSZF a www.kert-kertito.hu weboldalon elérhető Kert - Kerti tó Webáruház (továbbiakban: Webáruház) üzemeltetője (Szajlai Miklós egyéni vállalkozó) a továbbiakban: Szolgáltató) és a Webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő személy (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
  4. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Webáruházon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
  5. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, a változtatás a közzététellel hatályos.
  6. Viszonteladókat is kiszolgálunk, amelyhez kérjük, hogy a viszonteladók vegyék fel a kapcsolatot velünk.
  7. Az ÁSZF magatartási kódexre nem utal.
  8. A Webáruházban feltüntetett termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót (ÁFA-t), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  9. A termékek részletes jellemzőit a konkrét árucikk tudjon meg többet oldaláról tudhatja meg (árucikk képére, nevére, tudjon meg többet ikonra kattintva). Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban további kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
  10. A Webáruházban megjelenő szöveges és képi tartalmak szerzői jogvédelem alá tartoznak. A Webáruházban megjelenített tartalom egészét, illetve részeit a saját személyes használattól eltérő célra kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye alapján lehet bármilyen módon felhasználni, így különösen, de nem kizárólagosan kinyomtatni, reprodukálni, nyilvánosan közzétenni, terjeszteni, tárolni, átruházni,illetve bármilyen egyéb módon a nyilvánosságot szolgáló vagy kereskedelmi célzattal felhasználni.
  11. A Webáruházban a megrendelése leadásához nincs szükség regisztrációra.
  12. Ügyfél a Webáruházban történő megrendelése leadásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Webáruházban közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és az abban foglaltakat elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul és tudomásul veszi, hogy a megrendelése elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik.
  13. Ügyfél a megrendelése leadásakor köteles a saját, valós adatait megadni.
  14. A Webáruházban történő vásárlás jelen ÁSZF-ben meghatározott módon lehetséges.
  15. Ügyfél által a Webáruházon keresztül a Szolgáltató részére elküldött megrendelése adatairól a Webáruház szoftvere automatikus tájékoztató e-mail-t küld (az e-mail automatikus volta az e-mailben feltüntetésre kerül). Ezen automatikusan e-mail Ügyfél részére történő megérkezése nem jelenti a Felek, mint távollevők között kötött szerződés létrejöttét, nem jelenti az Ügyfél megrendelésének a Szolgáltató általi hozzáférhetővé válását. Amennyiben a megrendelés megküldését követő pár órán belül az automatikus tájékoztató e-mailt nem kapja meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
  16. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését késedelem nélkül, de legkésőbb az Ügyfél megrendelésének Webáruházban történő leadásától számított – ünnepnap(ok) illetve munkaszüneti nap(ok) kivételével – 48 órán belül e-mailben visszaigazolja. Amennyiben a megrendelést követő 48 órába ünnepnap(ok), illetve munkaszüneti nap(ok) is beleesik, akkor az említett 48 óra azok időtartamával meghosszabbodik. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól (megrendelése alapján általa teljesítendő kötelezettségek alól), ha az előző mondatban rögzített időtartamon belül nem kapja meg a Szolgáltatótól megrendelésének megérkezését visszaigazoló e-mailt.
    A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltatónak az Ügyfél megrendelésének megérkezését visszaigazoló és egyben elfogadó e-mailje az Ügyfél számára hozzáférhetővé válik.
  17. Az előző pontban említett szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, annak tartalmát a Szolgáltató archiválja, az utólagosan hozzáférhető, visszakereshető, a Szolgáltató azt annak létrejöttétől számított 8 évig megőrzi.
  18. A szerződés nyelve magyar.
  19. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre az automatikus tájékoztató, illetve a visszaigazoló e-mailben szereplő adatai, megrendelése tartalma tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell a Szolgáltató felé a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében és az ebből eredő károk elkerülése érdekében.
  20. A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a legnagyobb gondossága ellenére is előfordulhat, hogy olyan termék szerepel a Webáruház kínálatában, amely nagyon hosszú idő alatt (több hét) szerezhető csak be, vagy már egyáltalán nem beszerezhető. A Szolgáltató erről az erre vonatkozó információ Szolgáltató rendelkezésére állását követően haladéktalanul tájékoztatja az Ügyfelet.
  21. A megrendelt áru kiszállítása futárszolgálat általi házhozszállítással történik, továbbá lehetőség van továbbá székhelyünkön előre egyeztetett időpontban is átvenni a terméket. (A kiszállítás átlagosan a megrendeléstől számított 1-3 napon belül történik.)

II. VÁSÁRLÁS MENETE
Vissza a lap tetejére...
  1. Keresse meg az Önt érdeklő termékcsoportot.
  2. Ha megtalálta azt a terméket, amelyet megvásárolna, nyomja meg az ára alatt lévő "KOSÁRBA TESZ" gombot.
    (A darabszám automatikusan 1 db, amit Ön szándéka szerint módosíthat.)
  3. A felső, KOSÁR feliratú gombbal, a kosár oldalon mindig áttekintheti, illetve módosíthatja kosarának tartalmát.
  4. A felső, MEGRENDELÉS feliratú gombbal a megrendelés oldalon elküldheti rendelését.
  5. Amennyiben befejezte a termékek kiválasztását (kosárba tétellel) a megrendelés oldalon adja meg a megrendelés teljesítéséhez szükséges információkat, hogy teljesíthessük megrendelését.
  6. A megrendelés oldalon a RENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb segítségével elküldheti megrendelését.
  7. A Rendelés elküldése után, rendszerünk automatikusan tájékoztató email-t küld Önnek.
    (Kérjük, ellenőrizze az e-mailben adatai helyességét!)
  8. MIUTÁN MEGKAPTUK MEGRENDELÉSÉT A KÖVETKEZŐK TÖRTÉNNEK:
  9. A megrendelése megküldését követően - ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - 48 órán belül visszaigazoló e-mail-t küldünk a megrendelése megérkezéséről és a megrendelés teljesítésének várható időpontjáról.
    Kérjük, ellenőrizze az általunk küldött e-mailben adatai helyességét!
  10. Szükség esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mail útján.
  11. Teljesítjük megrendelését.

III. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
Vissza a lap tetejére...
  1. Az adatbeviteli hibáknak a rendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
    - a Kosár tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy tartalma részben vagy egészben törölhető a fent találtható kosár gombra kattintva.
  2. Amennyiben tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag (megrendelés elküldését követően) veszi észre, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon a e-mail címen, vagy a +36-36-426-093, vagy a +36-30-949-5469 telefonszámon. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül is kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.
  3. Amennyiben kiszállítást követően észleli a hibát, a probléma orvoslása érdekében, az előző pontban leírt elérhetőségeken vegye fel velünk a kapcsolatot.

IV. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Vissza a lap tetejére...
Házhozszállítás
  1. Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási költség azonban az Ügyfelet terheli.
  2. A szállítási költség a végösszeghez igazodik (Nem termékenként vagy dobozonként értendő).
  3. Az esetleges szállítási késésért anyagi felelősséget nem vállalunk.
  4. A Szolgáltató a szállítási késésért, illetve az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
  5. A szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak. Szállítást Magyarország területére vállalunk.
  6. Pontos szállítási idő (óra/perc) megadására nincs lehetőség, a kiszállítás kizárólag munkanapokon, 8:00-17:00 óráig bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető.
  7. A csomagot kétszer próbálják meg kézbesíteni munkaidőben.
    Sikertelen kézbesítés esetén a kézbesítő értesítőt hagy maga után.
    Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén az értesítőn feltűntetett postán 5 napra letétbe helyezik a csomagját, és Ön ott veheti át.
  8. Utánvétel esetén Ön a csomagot házhoz szállító futárnak fizeti ki a megrendelése összegét, amely összeg együttesen tartalmazza a megrendelt termékek értékét a szállítási költséget.
  9. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.
  10. A megrendelt terméket a Magyar Posta Zrt. Logisztikai Üzletága MPL szállítja házhoz Önnek.

V. Szállítási költség

0 - 50.000 Ft értékig 2.000 Ft
50.001 Ft - tól 2.500 Ft

Árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
A szállítási költség a számlán feltüntetésre kerül.
A szállítási költség a végösszeghez igazodik (Nem termékenként vagy dobozonként értendő).

Azon termékek rendelése esetén, amelyek szállítása futárszolgálattal mérete és/vagy súlya miatt nem megoldható
(pl.: 30 kg-nál súlyosabb termék, 2 méternél hosszabb termék,
három kiterjedésbeli mérete (hosszúság + szélesség + magasság) 3 m-nél több),
a kiszállítása, valamint a szállítás költségének leegyeztetése végett telefonon megkeressük Önt.
Természetesen, amennyiben az általunk megadott szállítási költség nem felel meg Önnek, a megrendelését lemondhatja.
Ezen megrendelések egyedi szállítást igénylő megrendelésnek minősülnek.
Kedvezmény

VI. ÁRU ÁTVÉTELE:
Vissza a lap tetejére...

    Házhozszállítás esetén:

  1. Kérjük, tételesen ellenőrizze kiszállításkor a csomagot, és csak sérülésmentes és hiánytalan teljesítés esetén vegye át és írja alá az átvételi elismervényt.
    Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
  2. Amennyiben sérült a csomag vagy hiányos, akkor helyben a futártól kérjen egy dátummal és aláírással ellátott kárfelvételi jegyzőkönyvet. Ennek hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

    Kérjük, az áru átvételekor tartsa magánál személyi igazolványát vagy egyéb azonosító okiratát, mert az 1781/2006/EK Rendelet alapján a kézbesítő postai dolgozó bizonyos esetben köteles azonosítani az átvevőt a vételár átvételekor.

  3. Amennyiben a megrendelt csomagot nem vette át vagy nem kereste, átvételt megtagadta jelzéssel visszakapjuk, Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a megrendelő nevére és címére a továbbiakban ne küldjön újra csomagot, vagy csak a csomag ellenértékének és az szállítási díjának előre történő megfizetése esetén teljesítse a megrendelést.
    Továbbá, amennyiben a megrendelt csomagot nem vette át vagy nem kereste, átvételt megtagadta jelzéssel visszakapjuk, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük és kiszámlázzuk az Ügyfél felé.
  4. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és az oda-visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban teljesíteni.
  5. Telephelyünkön történő átvétel esetén:

  6. Értesítjük, amint rendelését átvételre előkészítettük.
  7. Az átvétel ezt követően egyeztetett időpontban lehetséges.
  8. Címünk: 3346 Bélapátfalva, Vörösmarty utca 46.

VII. RENDELÉS LEMONDÁSA:
Vissza a lap tetejére...
  1. Rendelését a email címen vagy telefonon (+36-36-426-093 vagy +36-30-949-5469) mondhatja le.
  2. Amennyiben 24 órán belül email-es lemondását nem nyugtázzuk, kérjük telefonáljon (+36-36-426-093 vagy +36-30-949-5469).
  3. Kérjük, lemondási szándékát a felesleges szállítás elkerülése érdekében haladéktalanul jelezze, mert akár 1 munkanapon belül is kézbesíthetjük a megrendelt termékeket.

VIII. ELÁLLÁS:
Vissza a lap tetejére...
Online rendelés esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülő Ügyfelet megilleti az indokolás nélküli elállás joga a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján.
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Röviden:

A fogyasztónak minősülő Ügyfél (jelen fejezet alkalmazásában: Fogyasztó) az indokolás nélküli elállási jogát

  • a terméknek,
  • több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

a Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a megrendelést kiszállító fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

  1. A Fogyasztó az elállási jogát megrendelése elküldése és a megrendelt termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
  2. A Fogyasztó kapcsolatba kell lépni a Szolgáltatóval a termék visszaküldése előtt.
    - Ennek keretében elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttathatja a Szolgáltatónak a feltüntetett telefonszámra, postai vagy e-mail címre.
    - Továbbá a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával is tájékoztathatja a Szolgáltatót elállási szándékáról. Elállási nyilatkozatminta itt letölthető: Elállási nyilatkozatminta
  3. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt tájékoztatja a Szolgáltatót elállási szándékáról.
  4. A határidőben jelzett elállás esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a kiszállítással összefüggésben felmerült költségeket is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, mert a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
  5. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
  6. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód alkalmazásához kifejezetten a hozzájárulását adja.
  7. A Fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szolgáltatónak vagy a Szolgáltató által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
  8. Az utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot (visszaküldött terméket) a Szolgáltató nem fogadja el, azz nem áll módjában átvenni.
  9. A Fogyasztó terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
  10. A Fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Fogyasztó ezen felül egyéb költség nem terheli.
  11. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
    Azaz az elállási jog nem a megrendelt termék tizennény napos ingyenes használatát biztosítja. A Fogyasztónak ahhoz van joga, hogy megállapítsa, hogy a termék tetszik-e, és a rendeltetésszerű használatra alkalmas-e. Amennyiben a Fogyasztó a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik, amely felelősség alapján a Szolgáltató jogos igényeit érvényesíti.
  12. Videó kamerával rögzítésre kerül a visszaküldött csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.
  13. Amennyiben a Fogyasztó az elállási jogát nem rendeltetésének megfelelően gyakorolja, azzal a fogyasztó többek között megvalósíthatja a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) 1:5. §-a szerinti joggal való visszaélést.
  14. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) - a lent írt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

A h) pontban meghatározott esetben az elállási jog a Fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

IX. FIZETÉSI FELTÉTELEK:
Vissza a lap tetejére...

Személyes átvétel:

  • Telephelyünkön történő termék átvételkor: Fizetés készpénzben.

Házhozszállítás esetén:

  • Készpénzzel vagy Bankkártyával átvételkor: Fizetés a megrendelt termék(ek) átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.
    Az utánvétel összegét az Ügyfél a csomagot házhozszállító futárnak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.)
    A csomagot házhozszállító futár rendelkeznek POS terminállal, így lehetőség van a csomag átvételekor bankkártyával is fizetni. Azonban előfordulhat, hogy meghibásodás vagy telefonszolgáltatás elérhetetlensége miatt nem lehetséges a bankkártyás fizetés.
  • Előre utalás: A rendelés ellenértékét a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Az utalandó összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és a szállítási költséget.
    Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben.
    A rendelés elküldése után várja meg a külön tájékoztatásunkat arról, hogy pontosan milyen összeget kell utalnia!
    Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a Megrendelés számát, amely a visszaigazoló e-mailben található.
    Amint bankszámlánkon az összeg megjelent, a termék kiszállítását megkezdjük, az Ön által megadott címre.

    Az átutalást a következő névre és számlaszámra kérjük teljesíteni:

    Jogosult neve és székhelye: Szajlai Miklós
    Jogosult számlaszáma: 62800307-11012627 (Bank neve: Eger és Környéke Takarékszövetkezet)

X. ÁRAK:
Vissza a lap tetejére...
  1. A Webáruházban feltüntetett árak Forintban értendők, érvényes bruttó kiskereskedelmi árak, azaz az árak az általános forgalmi adót (ÁFA-t) tartalmazzák.
  2. A Szolgáltató jogosult a Felek között létrejött szerződésben az Ügyfélre vonatkozóan megállapított pénzbeli ellenszolgáltatás mértékét megemelni és ezzel a Felek között létrejött szerződést egyoldalúan módosítani abban az esetben, ha a szerződésben nem a Szolgáltató hibájából, a Szolgáltató akaratán kívülálló okból (pl. szoftverhiba, hacker támadás okán)
    - az Ügyfél által megrendelt termék(ek) ára 0 Ft, vagy 1 Ft áron, valamint a termék(ek) ára a Szolgáltató általi beszerzési árnál kisebb összegben szerepel (ezen esetben a bruttó beszerzési ár mértékét a Szolgáltató az Ügyfél ezen irányú igénye esetén köteles bizonyítani az Ügyfélnek),
    - a szállítási költség az ÁSZF-ben rögzítettektől eltérően szerepel,
    - az Ügyfél által fizetendő végösszeg hibásan szerepel (pl.: nem egyezik a megrendelt termék(ek) mennyiségéből és egységárából számított végösszeggel a fizetendő végösszeg, vagy például a végösszeg nem tartalmazza a szállítási költséget annak ellenére, hogy az az Ügyfél által fizetendő tételként feltüntetésre került).
    A Szolgáltató ilyen jellegű szerződésmódosítása esetén az Ügyfél jogosult a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.
  3. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg.
  4. A termékek vételára nem tartalmazza a házhozszállítási költségét. A házhozszállítási díj főszabály szerint a rendelés végösszegéhez igazodik, amely külön feltüntetésre kerül, amennyiben a terméket a kosárba helyezi a kosár oldalon.
kedvezmény
5 % kedvezmény
  • "Akciós ár" kedvezményt kizárólag a webáruházunkban leadott megrendelésekre biztosítunk, az más kedvezménnyel össze nem vonható!

XII. NYITVATARTÁS:
Vissza a lap tetejére...

Telephelyünkön a megrendelt termék(ek) személyes átvételére lehetőséget biztosítunk az Áru átvétele pontban leírtak szerint.

Telephelyünkön csak előzetesen egyeztetett időpontban tudjuk fogadni.

Címünk: 3346 Bélapátfalva, Vörösmarty utca 46.


Nagyobb térképre váltás


XIII. JÓTÁLLÁS (GARANCIA):
Vissza a lap tetejére...
  1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:171. §-a szerint jótállás önkéntesen vállalható, továbbá bizonyos esetekben jogszabály alapján áll fenn jótállási kötelezettség. A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet (a továbbiakban jelen fejezet tekintetében: Korm. rendelet) szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki. Egyes esetekben a gyártók is vállalnak a kötelező jótállási időnél hosszabb időre jótállást, továbbá bizonyos esetekben olyan termékre is vállalnak jótállást, amelyekre jogszabály nem  teszi kötelezővé. A jogszabályon felül vállalt jótállásra vonatkozó feltételeket a termékekre vonatkozó használati utasításban, vagy külön jótállási tájékoztatóban, jótállási jegyben foglaltak tartalmazzák.
    A rendelet csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
  2. A Korm. rendelet szerinti jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint:
    a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
    b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
    c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
    E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár, kivéve a fogyasztási cikk kijavítása esetén, mivel ilyen esetben a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
    A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
  3. A Webáruházban található jótállással érintett termékek leírásában minden esetben feltüntetésre kerül a garancia szó, továbbá minden esetben megjelölésre kerül a garancia szó mellett a jótállás időtartama is.
  4. A Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékek tekintetében a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet az Ügyfél rendelkezésére bocsátani. A Szolgáltató olyan termékek tekintetében is jótállási jegyet állít ki, amelyekre önkéntes jótállási vállalás történt. A jótállási jegy meglétének ellenőrzése a megrendelt termék átvételekor az Ügyfél feladata.
  5. A jótállásból eredő jogok főszabály szerint a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.
  6. Az Ügyfél a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
  7. Ha az Ügyfél Korm. rendelet hatálya alá tartozó termék meghibásodása miatt a termék átvételétől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt köteles a Szolgáltató a fogyasztási cikket kicserélni, abban az esetben, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  8. Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:

    a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.

    b) ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, vagy a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

  9. A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
  10. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
  11. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
  12. A Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
  13. A vásárlónak kapcsolatba kell lépni a Szolgáltatóval a termék visszaküldése előtt.
  14. A hibás terméket vissza kell küldeni a Szolgáltatónak (vagy a jótállási jegyen feltüntetett lehetőség esetében a javítószolgálatnak) a jótállási jeggyel (és lehetőség szerint számlával).
    Az utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem fogadjuk el!
  15. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
  16. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
  17. Az Ügyfél az észlelt hibát a lehető legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk az Ügyfelet terhelik. Kérjük, a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást.
  18. A javított vagy hibás készüléket visszaküldjük az Ügyfél címére, vagy átveheti azt telephelyünkön. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is az Ügyfelet terheli.
  19. A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
  20. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.
  21. Az Ügyfelet nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság vonatkozásában meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
  22. Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél többek között Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.
  23. Nem tartozik jótállás alá különösen az a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
    • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
    • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
    • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
    • elemi kár, természeti csapás okozta.

Mikor mentesül a Webáruház a jótállási kötelezettsége alól?

A Webáruház jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont az Ügyfelet a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosság és termékszavatosság pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


XIV. KELLÉKSZAVATOSSÁG:
Vissza a lap tetejére...
Milyen esetben élhet az ügyfél a kellékszavatossági jogával?

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg az ügyfelet kellékszavatossági igénye alapján?

Az Ögyfél – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Webáruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte az Ügyfél, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti az ügyfél kellékszavatossági igényét?

Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. Fogyasztónak minősülő Ügyfél esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.
A kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztónak minősülő Ügyfél esetén az elévülési idő 2 év, azaz a fogyasztónak minősülő Ügyfél a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét az Ügyfél?

Az ügyfél a Webáruház üzemetetőjével Szajlai Miklós e.v.-val (Szolgáltató) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van az ügyfél kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

Fogyasztónak minősülő Ügyfél esetében a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha fogyasztónak minősülő ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a fogyasztónak minősülő Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

(A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) szerint fogyasztónak minősül: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.)


XV. TERMÉKSZAVATOSSÁG:
Vissza a lap tetejére...

Amennyiben Ön fogyasztónak minősül, megilleti a termékszavatossági jog.
(A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) szerint fogyasztónak minősül: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.)

Milyen esetben élhet a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – a Kellékszavatosság alatti pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a fogyasztónak minősülő Ügyfél termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a fogyasztónak minősülő Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a fogyasztónak minősülő Ügyfélt ermékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a fogyasztónak minősülő Ügyfél a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfélnek kell bizonyítania.

A gyártó (ill. Szolgáltató) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (ill. Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (ill. Szolgáltatónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény, jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


XVI. PANASZKEZELÉS MÓDJA:
Vissza a lap tetejére

A Felek vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják meg rendezni.

Jótállási (garanciális), kellékszavatossági, és termékszavatossági kérdések rendezése ezen pontokban foglaltakat figyelembe véve történik.

Panaszát jelezheti számunkra telefonon, emailen, postai úton, személyesen előre egyeztetett időpontban.
Tel.: 06-36-426-093 vagy +36-30-949-5469 (Hétköznap 10:00 - 16:00)
Címünk: 3346 Bélapátfalva, Vörösmarty utca 46.
Email:

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül megvizsgálja és érdemben megválaszolja. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató székhelyén elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. Amennyiben az Ügyfél a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
  • Az Ügyfél a Békéltető testülethez is fordulhat. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    Heves Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
    Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
    Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
    Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
    Fax száma: (36) 323-615

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.bekeltetes.hu

A Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Szolgáltató a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

​Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  • Az esetleges jogviták elbírálására a Felek az Egri Járásbíróság illetékességét kötik ki azzal, hogy a fogyasztónak minősülő Ügyfél a Szolgáltatóval szemben fennálló, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránti pert a fogyasztónak minősülő Ügyfél belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt is megindíthatja, továbbá a kikötés nem alkalmazható az alábbi esetben:
    Szolgáltató által fogyasztónak minősülő Ügyféllel szemben, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránt indított perre - törvény, az Európai Unió kötelező jogi aktusa, illetve nemzetközi egyezmény eltérő rendelkezése hiányában - a fogyasztónak minősülő Ügyfél belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes. Belföldi lakóhely hiányában e kizárólagos illetékesség a fogyasztónak minősülő Ügyfél belföldi tartózkodási helyéhez igazodik; ha a fogyasztónak minősülő Ügyfél tartózkodási helye ismeretlen vagy külföldön van, az utolsó belföldi lakóhely az irányadó. Ha az utolsó belföldi lakóhely nem állapítható meg, az illetékességet az általános szabályok szerint kell megállapítani.

XVII. ADATVÉDELEM:
Vissza a lap tetejére...
Az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunk megtekintéséhez kattintson ide: Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat

XVIII. RENDSZERÜNK:
Vissza a lap tetejére...

A Kert-Kerti tó Webáruház számára tárhelyet biztosító fél adatai:
DotRoll Kft.
Székhely: 1101 Budapest, Expo tér 5-7.
Adószám: 13962982-2-42
e-mail: domreg@dotroll.com
Tel.: +36 (1) 432-3232
Fax: +36 (1) 432-3231

A Kert-Kerti tó Webáruház Informatikai Rendszerének felépítése:

  • A webáruház alapvetően a PHP+MySQL technológiát használja, és több helyen tartalmaz Javascript programrészeket.
  • A rendszer megfelelő működéséhez szükséges a Javascript kódok engedélyezése, ezért ha az Ön böngészőprogramja tiltja a Javascript utasításokat, javasoljuk, hogy engedélyezze őket. (Alapbeállításban minden böngészőprogram engedélyezi a Javascript kódok futtatását.)

A felelősség korlátozása

A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai megoldásokra és az esetleges hibalehetőségekre. Az Ügyfél a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, amely megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei. Rendszerhiba alatt automata módon elküldött, téves visszaigazoló levelekért felelősséget nem vállalunk.
  • A Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
  • A webáruházban szabadon megváltoztathatunk bármilyen árat, határidőt.
  • A szabadon módosíthatjuk a vásárlás feltételeit és szabályait, vagy magát a webáruházat, értesítési és bármilyen egyéb kötelezettség nélkül.
  • A Webáruház oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  • Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
  • Az Ügyfelek által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

XIX. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
Vissza a lap tetejére...
Felmerülő kérdésével forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Email:

Telefonon: Hétfőtől - Péntekig 10:00 - 16:00-ig
+36-36-426-093
+36-30-949-5469

Ügyfélszolgálat helye (székhely): 3346 Bélapátfalva, Vörösmarty utca 46.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Előzetes bejelentkezés alapján!


XX. ADATAINK:
Vissza a lap tetejére...
Szajlai Miklós (e.v.)
Igazolvány kiállító szervezet: Bélapátfalva Önkormányzat
E.V. nyilvántartási szám: 4832293
Vállalkozói tevékenység kezdete: 1977.09.01.
Webáruház működésének kezdete: 2006

Székhely/Telephely: 3346 Bélapátfalva, IV. Béla út 71.
Adószám: 47868254-2-30
Csomagküldő e.sz.: C/004118
Bankszámlaszám: 62800307-11012627 (Eger és Környéke Takarékszövetkezet)
Adatvédelmi biztos nyilvántartási szám: 00003-0012
Kamarai tagság: Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Tel.: +36-36-426-093 (Hétköznap 10:00 - 16:00)
Mobil: +36-30-949-5469 (Hétköznap 10:00 - 16:00)
Email:

Vállalkozásom adatairól ide kattintva az egyéni vállalkozók nyilvántartásból is megbizonyosodhat.

További információkat megtudhat vállalkozásomról, ha ide kattint: Rólunk


Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide: Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Cimkék: Kert - Kerti tó Webáruházban történő vásárlás feltételtei. Üzletszabályzat. Vásárlási Információk. Vásárlási tudnivalók, ÁSZF, Általános Szerződési Feltételek, Vásárlási szabályzat


  Firestone Partner üzletek Linkajánló Munkáink Rólunk / Kapcsolat Adatvédelem Oldaltérkép Ügyfélszolgálat

A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák
Copyright © Kert - Kerti tó Webáruház 2006 - 2024
Minden jog fenntartva!